Friday 17 January 2014

tareqat aku tareqat YAHUDI





November 12, 2013

[flashback @ terhimbaw] ..... ✿ cerita aku arini sedih. aku takde kitab yang berunsur KEISLAMAN. kitab aku cuma buku teks KBSM. tareqat aku tareqat YAHUDI yang dibawa oleh sheikh-sheikh seperti Isaac Newton, Dalton, Chardwick dan Al-Fadhil Einstein. aku tak tahu langsung istilah NUR, RUH, APATAH LAGI RASUL ATAU ALLAH ... ✿ sebab kitab-kitab yang aku baca cuma memperkatakan tentang organ, darah, tubuh, atom, tenaga dan daya. dzikir aku dulu irama dari Greenday, Metallica, Nirvana dan Butterfinggers (Malaysia). aku tak salahkan sesiapa sebab INILAH YANG PIMPINAN MALAYSIA MAHUKAN .... ✿ sesungguhnya ternyata aku marhaein patriotik.

.

1 comment:


  1. Mohamad Khairul Abd Razak, Quthub Zaman, ‎ﺍﻣﻠﻲ ﺍﻭﺳﻤﻦ‎ and 6 others like this.
    1 share

    Formless Be Sains fiksyen versi arab....kikiki
    November 12, 2013 at 1:31pm · Unlike · 1

    Tengku Ain Mutiara jhom... tahkikkan ATOM dan MOLEKUL ... mungkin bulleh dipanjangkan lagi
    November 12, 2013 at 1:33pm · Like · 1

    Formless Be Minda gemar menerawang...mencipta mimpi menjajah tanpa disedari...
    November 12, 2013 at 1:34pm · Unlike · 1

    Formless Be Masok ke dimensi quantum tanpa materi, ruang dn masa...
    November 12, 2013 at 1:41pm · Unlike · 1

    Tengku Ain Mutiara let's... quantum physic
    November 12, 2013 at 1:42pm · Edited · Like

    ReplyDelete